February 9, 2013

Meanwhile, in jungla urbana


A trecut prea mult timp de când nu am mai scris pe blog, nici nu vreau să recunosc exact cât. Bine, au trecut fix 16 zile, 7 ore și 21 minute. Ce a început cu o ușoară stare generală proastă, s-a transformat într-o aventură presărată cu răceală, nivel maxim de oboseală, lipsă acută de timp și am încununat totul cu o rezecție apicală după care încă mă recuperez (Angelina ar fi invidioasă pe buzele mele post-operație).

Nu m-am așteptat ca la 25 de ani să fiu nevoită să renunț la rădăcinile dinților mei, chiar dacă rezecția apicală e văzută ca o intervenție uzuală și, deși am rezistat bine înainte și după marele eveniment, probabil piticul albastru m-a împiedicat să mă mobilizez. Așa că în ultimul timp nu am făcut foarte multe lucruri, m-am limitat la rutina job-acasă și am avut iar un episod acut de „cât de important este să ai grijă de sănătatea ta”.

În tentativa de a-mi ridica moralul, m-am vopsit și am ales singura culoare care poate face asta: roșu. Un roșu-rubiniu mai exact, de la Palette Natural Colors, nuanța 575 (am să pun poze cu prima ocazie, adică imediat ce n-o să mai arăt ca o rață).

Ca să înțelegi starea generală de rău, nici măcar faptul că am bifat un produs de pe wishlist (Skin Balancing Pore Reducing Toner) nu a fost sărbătorit cum se cuvine, însă m-am bucurat de o hidratare ușoară în fiecare seară, după demachiere. Până acum nu am văzut efecte spectaculoase, tind să cred că mai bine mă lipseam de investiția asta (care a amânat o comanda iHerb), dar îi mai dau timp și revin cu un full review.

Recunosc că m-am lipsit aproape complet de blogosferă (de online, de fapt) și am ratat multe articole, postări și noutăți. Din fericire, lucrurile încep să se contureze într-o direcție bună, mi-a revenit cheful de viață și de scris și, chiar dacă simt că mi-am ieșit puțin din mână, mă bucur că m-am întors. Deci, ce-am ratat? 

4 comments :

  1. Uf, imi pare rau ca ai avut atatea necazuri. Te imbratisez si sper sa te simti mai bine cat mai curand!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey :)

      Asta e, nu poate fi doar roz. Dar sunt bine, chiar îmi era dor de blog și blogosferă :) Hug back!

      Delete
  2. ce aiurea...imi pare rau ca a trebuit sa treci prin asa ceva. lasa, timpul trece si trec si greutatile si se vindeca, nu o sa se mai cunoasca nimic. iti doresc multa sanatate si ai grija de tine. stai linistita, blogosfera nu pleasca nicaieri, citesti cand vrei tu :). important e sa te simti mai bine. te pup si numai bine >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey!

      Da, am avut un moment :) Mulțumesc de urări! Te pup și eu! Hug right back at you >:D<

      Delete