January 11, 2013

OOTD - Warm winter



Spuneam aici că aş prefera să nu înşir hainele primite cadou, ci să le prezint ca OOTD-uri. A venit ziua :) Pozele sunt făcute într-una din zilele însorite ale sfârşitului de 2012, pe când eram încă acasă, însă de atunci nu m-am mai despărţit de cizme şi geacă, aşa că aş putea zice că e chiar outfit of the day cu lejeritate.


Cam tot ce am pe mine a fost primit, cu excepţia căciulii şi a gecii. Pe cea din urmă o am de foarte mulţi ani, însă nu mi-a plăcut niciodată în mod deosebit şi nu am prea purtat-o, deşi e foarte uşoară şi ţine incredibil de cald. Nu trece vântul prin ea deloc, iar gluga este detaşabilă (la fel şi puful ăla). Până acum, când mi-am adus aminte de ea şi chiar am salvat-o, pentru că mama voia să o arunce :)


Cizmele îmi plac la nebunie, sunt înalte, nu îmi este deloc frig în ele şi merg cam cu majoritatea hainelor mele.  În plus, zăpada nu mai reprezintă o ameninţare :) În rest, poze! (poate îţi era dor de moaca mea):








Creatura păroasă care mai apare prin poze poartă numele de Shobache, este expert în căţăratul în copaci, prins diverse vietăţi mai mici ca el şi stat la scărpinat pe burtă. 


 So, yay or nay for the eskimo look?

4 comments :

  1. Ce scump e motanasu. Imi place geaca, e tare draguta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey,

      Mulțumesc! Da, e un scump și un alintat, să știi! :)

      Delete
  2. Imi place, pare o tinuta tare calduroasa. Bine ca ai salvat geaca, e chiar misto. Ce frumusel e motanul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Săr'mâna! :) Și eu mă bucur mult că am salvat-o, nici nu înțeleg de ce nu mi-a plăcut, pentru că e faină și practică. Am să-i transmit lui Shoby că are încă o fană :D Te pup!

      Delete