August 14, 2012

[Review] Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream

Deşi cam târziu, vin din urmă cu un review pentru BB cream-ul de la Garnier: Miracle Skin Perfector, varianta special concepută pentru tenul gras. Am cumpărat-o din Carrefour, în nuanţa Light (asta şi pentru că alte nuanţe nu erau disponibile)şi am dat în jur de 29 RON pe ea.



Bineînţeles că după ce am ajuns acasă am citit cutia pe toate părţile şi m-am dus repede să mă demachiez şi să încerc miraculozitatea de cremă. Citisem cu ceva timp în urmă un review cu privire la acest BB Cream, care spunea că nu se compară nici pe de parte cu adevăratele BB Cream-uri coreene. Eu nu am cu ce să fac comparaţie, dar sunt mulţumită de acest produs!




Crema vine într-un tub de 40 ml, ceea ce înseamnă că o să mă ţină în jur de două luni, are un miros foarte uşor şi plăcut, are SPF 20 (nu este suficient pentru vară, însă pentru anotimpul rece e perfect). Când deschideţi totuşi tubul, recomand să îl ţineţi cu capacul în sus, să nu curgă produsul peste tot, cum mi s-a întâmplat mie.




Are consistenţa unui fond de ten, adică se întinde puţin mai greu, dar intră bine în piele, are efect de matifiere şi acoperire mică spre medie. Chiar m-a bucurat foarte mult puterea de acoperire, pentru că ţine piept roşeţii şi punctelor negre. Pot să o folosesc doar pentru finish-ul ăla dewy.




Îmi place că pielea mea chiar se simte hidratată şi mi-am schimbat rutina de dimineaţă, în sensul că mă spăl cu Avene Cleanance, folosesc apa termală, după care aplic BB cream, fard, rimel, puţin blush, balsam de buze şi gata. Şi în felul ăsta fac economie şi la crema de faţă, pentru că o folosesc doar seara de acum.


Nu mai spun de economia pe care o fac şi cu fondul de ten. Eu oricum foloseam un fond de ten cu acoperire medie (Rimmel London Stay Matte), pentru că îmi place să păstrez lucrurile mai natural.


După 7 ore de birou pot să spun că am faţa foarte puţin uleioasă (deh, am tenul gras), dar sunt foarte mulţumită de cum ţine în frâu secreţia de sebum, senzaţia de hidratare s-a păstrat, însă ar avea nevoie de o reaplicare.




Nu cred că merită să mă mai întind, v-aţi prins deja că am numai de bine de zis despre ea. Poate nu este o cremă miraculoasă, dar hidratează și acoperă imperfecțiunile.


Update: O folosesc deja de o săptămână, nu mi-am schimbat deloc părerea despre ea, ba mai mult sunt happy că nu mi-a provocat nicio reacţie alergică/ erupţie. A big like for BB cream!


No comments :

Post a Comment