August 17, 2012

[Review] Avene Cleanance Soapless Gel Cleanser

Aşa cum am promis, încep seria de review-uri pentru produsele de îngrijire din gama Avene. Sătulă de toate prostiile pe care le-am folosit (inclusiv de perioada în care nu foloseam mai nimic, de frică să nu fac tenului mai mult rău), m-am gândit să fac totuşi o investiţie într-o gamă destul de cunoscută şi lăudată de mulţi.

Primul lucru după care m-am uitat în farmacie a fost, bineînţeles, un gel de curăţat faţa. Îmi place mai mult ideea de gel pentru spălare decât demachiant cremă, pentru că am impresia că în combinaţie cu apa merge treaba mai bine şi se curăţă pielea, ori demachiantele cremă îmi dau senzaţia că acoperă porii şi nu suport ideea asta.


După ce m-am uitat lung la gama de produse (timp în care paznicul din farmacie îmi tot dădea târcoale, de parcă urma să fur ceva!), am ales Avene Cleanance Soapless Gel Cleanser, deşi verdele ăla nu m-a convins. Gelul are 200 ml, expiră la 12 luni de la deschidere, a costat în jur de 50 lei şi m-a cucerit capacul “twist”. Îmi permite să torn o cantitate suficient de mică (cât să spăl bine faţa şi cât să fac economie) şi îmi place pentru că ţine produsul acolo, ferit de influenţe externe, gen microbei (pe scurt, e igienic).




M-am bazat şi pe faptul că este fără săpun şi am zis că nu are cum să îmi usuce pielea în cazul ăsta. Dar m-am înselat. În prima săptămână a fost OK, dar apoi am început să am senzaţia aia de piele care ţine după ce mă spălam cu el. Nu mai spun că îmi lasă pielea squeaky clean după şi ştiu că nu e bine, pentru că dacă dispare filmul ăla de sebum cu totul, atunci pielea mea va produce şi mai mult. Am început să pun mai puţin produs, gândindu-mă că poate folosesc eu prea mult (deşi puneam cam cât un bob de mazăre). Nu a funcţionat. În continuare îmi simt pielea uscată după folosirea acestui gel.

Ce nu am înţeles este de ce au pus parfum într-un produs destinat pielii sensibile. E drept, e la sfârşitul listei, dar totuşi nu înţeleg. Oricum, nu mi-a iritat pielea. Face treabă destul de bună la îndepărtat machiajul, mai rămâne puţin de luat şi după :)




Coşurile au început să dispară, nu mai am atât de multe comedoane (dacă până şi prietenul meu a observat, atunci e de bine) şi mi se pare că încet-încet, pielea mea se curăţă. Totuşi, rămâne de văzut dacă voi continua cu gelul ăsta după ce îl termin, pentru că îmi stă pe creier, ca un pitic albastru, faptul că îmi usucă atât de tare pielea. E una din senzaţiile pe care le urăsc cel mai mult.




Poate din cauza faptului că îmi curăţă tot, încep să strălucesc de sebum cam după 3 ore, asta dacă nu folosesc fond de ten sau BB Cream-ul după. Deci nu sunt foarte mulţumită.


La capitolul economie: îl folosesc de o lună şi am consumat cam un sfert din el, în condiţiile în care mă spăl dimineaţa şi seara, în fiecare zi.




În concluzie, e foarte de apreciat faptul că îşi face treaba şi chiar curăţă pielea, dar mie mi-o usucă. Deşi sunt destule persoane care nu au această problemă, bazându-mă pe experienţa personală, nu aş recomanda acest produs.

No comments :

Post a Comment