August 20, 2012

[Review] Apă termală Avene

Am zis că fac review la toate produsele Avene pe care le folosesc, aşa că here we go cu apa termală.

La pachet cu gelul de curăţare Avene Cleanance Soapless Gel (pentru care am făcut un review aici), am cumpărat şi o apă termală de 300 ml (să-mi ajungă, dom’le!) cu vreo 40 RON (era la reducere în HelpNet).



































Nu am avut până de curând inimă să dau atâţia bani pe apă, dar mi-am adus aminte de un prieten care îmi spunea că pe el l-a ajutat foarte mult apa termală, că a reuşit să-şi normalizeze tenul şi secreţia de sebum. Aşa că am zis că dacă tot fac o investiţie, măcar să o fac cum trebuie.

Apa asta promite să aibă grijă de pielea iritată, sensibilă, arsă de soare, de pielea afectată de acnee, fixează machiajul şi e refreshing.


Am folosit-o timp de o lună, între curăţarea feţei cu gelul Cleanance şi hidratare, câteodată după aplicarea machiajului. Sincer, din punctul ăsta de vedere, nu am văzut nici o performanţă. Machiajul meu rezistă la fel de mult ca şi atunci când nu o foloseam, se întinde în aceleaşi locuri, dispare din aceleaşi locuri, deci nu face nimic la capitolul ăsta.





Din fericire, vara asta nu am avut ocazia să o testez pe arsuri sau mai ştiu eu ce minuni, însă da, are un efect foarte refreshing, în special pe căldurile astea. E exact ca şi cum ai pune apă de la robinet într-un pulverizator şi ai mai da câte un fâs-fâs din când în când, ca să te răcoreşti.


La partea de efecte benefice asupra tenului, nu contest faptul că ar fi putut avea ceva efecte în combinaţie cu gelul de curăţare şi crema hidratantă, dar nu ştiu să zic care este procentul. Ce pot spune în schimb este că nu mă ajută deloc cu senzaţia de piele care ţine. Nu calmează pielea, nu o hidratează, nu simt că îi face un bine de moment. Din contră, am impresia că la cât de uscată îmi e faţa după spălat, faptul că mai torn nişte apă peste ea nu e o idee tocmai bună. Şi dacă e la tub, atunci conţine nitrogen.


În concluzie, mi se pare cam scumpă pentru cât are de oferit, aş putea beneficia probabil de aceleaşi efecte dacă m-aş spăla pe faţă cu apă de izvor, care e gratis, iar pentru partea de anti-iritaţie şi anti-roşeaţă, am avut rezultate bune cu ovăzul, care e vreo 5 lei/punga.


Nu mi se pare un produs esenţial în rutina mea de îngrijire şi am renunţat la a o mai folosi. O ţin încă în sertar, deşi nu m-am hotarât pentru ce anume :)

1 comment :

  1. Acest produs este un must have pentru mine, nu pot sa cred cat de buna este apa termala si cum am trait fara ea atata timp pana acum :)) O folosesc la foarte multe lucruri. Puteti vedea intreaga mea parere pe blogul
    http://caliphsobeautyblog.com/apa-termala-avene-review/

    ReplyDelete